Laporan NIQ nyoroti tren utama babagan belanja barang lan teknologi sing tahan lama ing 2025
Inovasi sing terjangkau, blanja sing ditingkatake AI lan produk sing lestari muncul minangka pembalap utama belanja konsumen
NielsenIQ (NIQ), la principale società mondiale di intelligence nel settore consumer, ha pubblicato il rapporto State of Tech & Durables (T&D), portando al centro dell’attenzione tendenze cruciali che daranno impulso alla crescita in tale settore. Mentre i brand si preparano per un anno di evoluzione nelle preferenze dei consumatori, il report identifica prezzi accessibili, comodità, sostenibilità e coinvolgimento basato sull’IA come fattori essenziali per soddisfare le aspettative dei consumatori.
Laporan sorotan
- 67% konsumen bakal nyoba produk anyar yen regane murah
- 70% gelem tuku produk irit energi lan lestari yen regane cukup
- Tambah 55% ing dodolan pembersih vakum robot "udan lan garing" dual-fungsi ing taun 2024, nuduhake permintaan kanggo produk multi-fungsi
- Il 40% dei consumatori è disposto a usare raccomandazioni basate sull’IA per lo shopping quotidiano
- Tambah 33% ing dodolan smartphone kanthi memori gedhe, nggambarake panjaluk piranti sing disambungake kanthi kinerja dhuwur
- 36% kabeh bathi T&D saiki asale saka dodolan online - negara sing nyopir utama yaiku China, Eropa lan Amerika Latin
Tren paling apik kanggo ditonton ing 2025
- Regane terjangkau, adhedhasar regane
Konsumen mbayar manungsa waé luwih saka tau kanggo prices terjangkau - 67% ngandika padha gelem nyoba produk anyar yen rega terjangkau. Salajengipun, 70% konsumen bakal tuku produk irit energi lan lestari kanthi rega sing cukup. Tren iki minangka kesempatan penting kanggo merek sing bisa menehi pilihan tahan lama sing terjangkau kanggo anggaran kulawarga. - Panjaluk dhuwur kanggo penak lan multifungsi
Produk multifungsi, ngirit wektu nyopir wutah dodolan ing sektor T&D, kaya sing dituduhake dening kenaikan 55% ing dodolan vakum robot "udan lan garing" dual-fungsi. Merek sing makarya ing sektor T&D kudu ngupaya nawakake produk sing nggabungake kenyamanan lan kinerja, target konsumen sing golek solusi praktis kanggo tugas saben dina. - Teknologi kesehatan lan kesehatan berkembang
Teknologi fokus kesehatan bakal dadi arus utama - dodolan barang sing bisa dipakai mundhak 3% saben taun. Nalika konsumen nggabungake produk kesehatan, kesehatan lan kebersihan menyang urip, merek sing bisa nggabungake fitur kasebut bakal tetep penting. Produk omah sing cerdas kayata pembersih udara, termostat lan piranti fitness sing disambungake mimpin. - Connettività intelligente e IA negli acquisti dei consumatori
Il report evidenzia il ruolo crescente dell’IA nel processo decisionale dei consumatori. Con il 40% dei possibili acquirenti disposti a considerare raccomandazioni automatizzate, esiste un potenziale significativo per i brand operanti nel settore T&D di impiegare l’IA per offrire esperienze d’uso dei prodotti personalizzate. La connettività è pure essenziale, come evidenziato dall’aumento del 33% delle vendite di smartphone dotati di grande memoria, che mostra la preferenza dei consumatori per dispositivi connessi e altamente performanti. - Peran utama kanggo kelestarian
Kelestarian minangka salah sawijining faktor penentu kanggo akeh konsumen - luwih saka setengah gelem mbayar premi kanggo produk sing ramah lingkungan. Daya tahan, efisiensi energi lan bahan lestari minangka pertimbangan utama, nuduhake manawa merek sing menehi prioritas aspek kasebut bakal entuk keuntungan sing jelas. - Pentinge pengalaman omnichannel
Penjualan online saiki dadi 36% saka bathi T&D sacara global - negara sing nyopir utama yaiku China, Eropa lan Amerika Latin. Amarga luwih akeh konsumen nggunakake campuran saluran digital lan toko fisik, bisnis T&D kudu nawakake pengalaman omnichannel terpadu kanggo nyukupi panjaluk kasebut. Fitur interaktif, kayata augmented reality (AR), utamané populer karo Millennials lan Gen Z - luwih saka katelu sing kasengsem ing belanja AR-dibantu.
"Merek sing beroperasi ing sektor T&D ing 2025 kudu menehi nilai liwat inovasi sing signifikan," ujare. Julian Baldwin, Presiden Tech & Durables ing NIQ. "Konsumen ngati-ati nanging gelem mbuwang produk sing nyukupi kabutuhan ing babagan kepenak, kelestarian lan kesehatan. Kanthi prioritas faktor kasebut, bisnis bisa nguatake posisi pasar lan nambah wutah.
Napa tren kasebut penting kanggo 2025
Queste preferenze dei consumatori rivelano percorsi chiave per i brand che mirano a conquistare quote di mercato nel 2025. Concentrandosi sull’innovazione allineata a prezzi accessibili, sostenibilità e comodità, le imprese operanti nel settore T&D possono rispondere alle domande in evoluzione e dare impulso alla crescita. Funzioni intelligenti e l’IA continueranno a migliorare le esperienze di shopping, offrendo ai brand ulteriori opportunità di coinvolgere i consumatori esperti nella tecnologia.
Ngerteni luwih akeh download dina iki laporan Innovate to elevate: Driving Tech & Durables mbuwang ing 2025.